Nazwa forum

Opis forum

#1 2010-02-27 19:41:21

Chalek66

Administrator

Punktów :   

Jak rozmawiać z kierowcą ?

Wings: I am missing a bit of grip in the curves - trzeba zwiększyć wartość wingów
Wings: The car is very unstable in many corners - zwiększyć znacznie wartości wingów
Wings: I cannot drive the car, there's no grip on it - - zwiększyć bardzo znacznie wartości wingów.
Wings: I cannot drive the car, there's no grip on it - - zwiększyć bardzo znacznie wartości wingów.
Wings: The car could have a bit more speed in the straights - obniżyć wartość wingów
Wings: The car is lacking some speed in the straights - obniżyć wingi

Engine: I feel that I do not have enough engine power in the straights - zwiększyć silnik i to dość znacznie
Engine: The engine revs are too high - obniżyć wartość silnika
Engine: The engine power on the straights is not sufficient - zwiększyć wartość silnika i to bardzo ostro
Engine: Try to favor a bit more the low revs - obniżyć wartość silnika.

Brakes: I would like to have the balance a bit more to the front - treba zwiększyć hamulce
Brakes: I think the brakes effectiveness could be higher if we move the balance to the front - zwiększyć hamulce
Brakes: I would feel a lot more comfortable to move the balance to the front - zwiększyć znacznie wartość hamulców.
Brakes: Put the balance a bit more to the back - zmniejszyć wartość hamulców

Gear: Please, put a lot lower ratio between gears - obniżyć wartość skrzyni biegów
Gear: I cannot take advantage of the power of the engine. Put the gear ratio a bit lower - obniżyć wartości skrzyni biegów
Gear: I am very often in the red. Put the gear ratio a bit higher - podnieść wartość skrzyni biegów
Gear: It feels like the engine is going to explode. Put a lot higher ratio between gears - zwiększyć bardzo znacznie wartość skrzyni biegów.
Gear: The gear ratio is too low - zwiększyć wartość skrzyni biegów.

Suspension: The suspension rigidity is too low - zwiększyć suspension
Suspension: I think with a bit more rigid suspension I will be able to go faster - podnieść wartość zawieszenia
Suspension: The car is too rigid. Lower a bit the rigidity - obniżyć wartość suspen.
Suspension: The suspension rigidity is too high - zmniejszyć znacznie wartość suspension.
Suspension: The car is far too rigid. Lower a lot the rigidity - zmniejszyć bardzo znacznie wartość suspension

#2 2010-03-07 11:56:52

Adamcio1980

Nowy użytkownik

Punktów :   

Re: Jak rozmawiać z kierowcą ?

dzięki za streszczenie rozmowy to troszeczke mi uprości testowanie bo ja do tej pory używałem n-translaor i tłumaczyłem sobie kazde wypowiedzi kierowcy

Stopka forum

RSS