Opis forum
Nowy sezon mam nadzieje z awansem do amatur. Ale teraz o wyścigu
Oto moje ustawienia :
200 200 400 700 500 200 94 l na start.
Szkoda że nie deszczowy wyścig.
PS. ZAPRASZAĆ OSOBY DO TEAMU !
Offline
Nowy użytkownik
Qualify 1 Lap Data
Time FWing RWing Engine Brakes Gear Susp Tyres Risk
1:34.938s 180 270 400 820 550 290 Soft Push the car a little
Qualify 1
Pos Lap time Gap
2nd 1:34.938s + 0.034s
Qualify 2
Pos Lap time Gap
3rd 1:37.346s + 0.539s
Starting Grid
Pos Lap time Gap
1st 3:12.284s + 0.000s
Startuje z 80l, jadę na 2 stopy.
Offline
Nowy użytkownik
Qualify 2 lap data
Time FWing RWing Engine Brakes Gear Susp Fuel Tyres Risk
1:40.785s 200 250 400 680 550 300 72 Pipirelli Soft Keep the car on the track
Qualify 1
Pos Lap time Gap
14th 1:38.025s + 3.043s
Qualify 2
Pos Lap time Gap
13th 1:40.785s + 4.682s
Starting Grid
Pos Lap time Gap
13th 3:18.810s + 7.725s
ja startuje z 72 l i trzy pity szkoda że zmieniłem kierowce ale musiałem ten jest młody lekki i wyśmienity do trenowania ma 222 talentu i żadnego wyścigu za sobą więc ja dopiero będę się liczył w stawce po jakiś około 7 wyścigach do tego czasu doświadczenie dla kierowcy i trening a tak w nawiasie to co najlepiej trenować oprócz koncentracji
Offline
Nowy użytkownik
Zależy od aktualnych statów. Ja zazwyczaj i tak jadę na fitness, bo trzeba utrzymać w miarę niską motywację - nic nie daje(no może poza kwalifikacjami), co chwila się zwiększa i jeszcze ostro zawyża O/A.
Offline
ADAMCIO1980 :
http://www.prostkif1.pun.pl/viewtopic.php?id=2 tu masz wszystko o treningu i życze wszystkim udanego wyścigu !
Ps. Zapraszajcie do teamu wszystkich ! To znaczy ludzi ktorzy maja pojecie do GPRO !
Offline